Με τιμή "κουφέτο"
Με τιμή που ξεκινά από τις 19.390€ το νέο Tucson αποκτά ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον από αυτό που θεωρητικά θα είχε στην ελληνική αγορά. Στην ακριβότερη έκδοση του δε την1,6 των 177hp auto & 4WD φτάνει τις 32.390€. Ξεκινάμε από την τιμή του διότι πιστεύουμε ότι θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εμπορική του πορεία στη χώρα μας.
Νέα πλατφόρμα
Είναι βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα που χαρίζει καλύτερους χώρους στους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς επίσης ένα σημαντικό χωρητικότητας 513 λίτρων χώρο αποσκευών με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση.
Ο χώρος αποσκευών τριπλασιάζεται με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φθάνοντας στα 1.503 λίτρα. Για αυξημένη άνεση στο εσωτερικό προσφέρονται τώρα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα καθώς και το υδραυλικό τιμόνι.
Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία διατίθεται το σύστημα ψύξης καθισμάτων, ένα μοναδικό χαρακτηρικό του οχήματος.Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν επιπλέον μαξιλάρια για ενισχυμένη στήριξη και άνεση και μπορούν να παραγγελθούν με οκτώ τρόπους ρύθμισης και αμφίδρομης οσφυϊκής υποστήριξης για το κάθισμα του οδηγού.
Τεχνολογικά "φορτωμένο"
Το νέο Tucson, με πέντε αστέρια στον τομέα της ασφάλειας από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης οχημάτων Euro NCAP, για πρόσθετη ασφάλεια διαθέτει το σύστημα Διαχείρισης Ευστάθειας (VSM) που συνδυάζει το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) και το σύστημα Motor Driven Power Steering (MDPS) για να βοηθήσουν τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του οχήματος σε περίπτωση επείγοντος χειρισμού. Επιπλέον στ νέο μοντέλο εφαρμόζονται νέες τεχνολογίες όπως:
Speed Limit Information Function (SLIF)
Νέα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας για τον οδηγό και την προστασία των πεζών.
Active Hood System (AHS)
Προηγμένη τετρακίνηση με σύστημα ATCC
Αυτόνομο Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (AEB)
Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKAS)
Ανιχνευτής Blind Spot (BSD)
.Rear-Cross Traffic Alert (RCTA)
Γκάμα κινητήρων
Διατίθεται με μεγάλη γκάμα κινητήρων, δύο βενζίνης: 135 PS (1.6lt GDI) ή 177 PS (1.6lt T-GDI) και τρεις Diesel: 115 PS (1.7lt), 136 PS (2.0lt) ή 184 PS (2.0lt υψηλής ισχύος). Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας με 177 PS αποδίδει μέγιστη ροπή 265 ΝΜ από 1500 έως 4500 rpm και διατίθεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (7-DCT), το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης ή σειριακής λειτουργίας.
7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT)
Το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT) είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην γκάμα των SUVs της Hyundai. Είναι ένα σύστημα που προσφέρει στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης λειτουργίας (ιδανικό για οδήγηση στην πόλη) ή σειριακής λειτουργίας, επιλέγεται από το μοχλό για μεγαλύτερη εμπλοκή του οδηγού. Το νέο σύστημα 7-DCT προσφέρει πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα αυτόματο κιβώτιο. Για παράδειγμα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται και η απόδοση βελτιώνεται ενώ ταυτόχρονα διατηρείται η ποιοτική μετακίνηση.
Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτό διαθέτει σχέση μετάδοσης που μειώνει τις στροφές του κινητήρα κατά τη διάρκεια ταξιδίου με μεγάλες ταχύτητες, βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομία καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Σε σύγκριση με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, η απόδοση των καυσίμων θα μπορούσε να αυξηθεί έως και 20%. Επιπρόσθετα, το Sport Mode στον 1.7diesel 141 ίππων με 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλάζει την ανταπόκριση τιμονιού, κινητήρα, κιβωτίου και πεντάλ.
Σύστημα τετρακίνησης
Ο 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας και ο 2.0lt πετρελαιοκινητήρας μπορούν να συνδυαστούν με σύστημα τετρακίνησης (4WD), το οποίο διατηρεί την υψηλότερη πρόσφυση σε ανώμαλες ή ολισθηρές επιφάνειες και παράλληλα να ενισχύσει τις επιδόσεις στις στροφές. Οι μπροστινοί τροχοί λαμβάνουν 100% της ροπής κατά τη διάρκεια οδήγησης σε κανονικό δρόμο με έως 50% να αποστέλλεται στους πίσω τροχούς αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες. Ένα χειροκίνητο ρυθμιζόμενο «Lock-Mode» διαχωρίζει τη ροπή 50/50 για αυξημένη σταθερότητα σε ταχύτητες μέχρι τα 40 km/h.
Κύλιση Οχήματος
Το νέο σασί για την Ευρώπη επικεντρώνεται στην οδηγική άνεση και τη δυναμική οδήγηση. Έχει αναπτυχθεί για τους Ευρωπαίους πελάτες με έμφαση στην οδηγική άνεση και στη δυναμική οδήγηση. Το νέο σύστημα ηλεκτρικού υδραυλικού τιμονιού (R-ΜDPS) διαθέτει ειδικό λογισμικό και χάρη στην προηγμένη ηλεκτρική υποβοήθηση με το μοτέρ τοποθετημένο στην κρεμαριέρα (premium τεχνολογία από τα μοντέλα της μάρκας Genesis) είναι ακριβές και άμεσο.
Στην Ευρώπη για Ευρωπαίους
Κατασκευάζεται στη μονάδα παραγωγής της εταιρείας στη Δημοκρατία της Τσεχίας. Κάθε αυτοκίνητο που παράγεται ελέγχεται ποιοτικά σε ειδική πίστα του εργοστασίου προτού παραδοθεί στον τελικό πελάτη, διασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα παραγωγής. Διαθέτει δε 5ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων της εταιρείας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Hyundai TusconHyundai Tuscon