spot_img

Νέο Suzuki Swift

Suzuki Swift 10Παρουσιάζεται αυτές τις μέρες επίσημα στο σαλόνι της Γενεύης (9-19 Μαρτίου) και θα είναι σχεδόν άμεσα διαθέσιμο στην αγορά, από τον Απρίλιο.

Έχει συνολικό μήκος 3.840 χιλ. πλάτος: 1.735 χιλ. ύψος 1.495 χιλ. (2WD) και 1.520 χιλ. (4WD), μεταξόνιο: 2.450 χιλ.

Το νέο Swift τώρα είναι:
120 κιλά μικρότερο βάρος αμαξώματος
5% πιο οικονομικό κινητήρα DUALJET
3% πιο ήσυχο
8% πιο αεροδυναμικό
0,4 μέτρα μικρότερος κύκλος στροφής
23 χιλιοστά περισσότερος κάθετος και οριζόντιος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα
20 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
25% και πλέον μεγαλύτερος χώρος αποσκευών

Suzuki Swift 11Εξωτερικά
Φωτιστικά σώματα τύπου LED εμπρός
Πίσω φώτα με φωτιστικές ράβδους & εσωτερικούς φακούς
LED λάμπες πέδησης
Εμπρός προβολείς με τεχνολογία καθοδήγησης από και προς το αυτοκίνητο
Επτά χρώματα αμαξώματος
Δίχρωμες ή μονόχρωμες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών ή σιδερένιες ζάντες 15άρες

Εσωτερικά
Ο πολλαπλών πληροφοριών πίνακας οργάνων διαθέτει σπορ σχεδίαση με αίσθηση ρολογιού χρονογράφου. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει είτε μια έγχρωμη ή LCD στο κέντρο, με το μετρητή θερμοκρασίας νερού μέσα σε ένα από τα δύο κύρια όργανα και το μετρητή βενζίνης στο εσωτερικό του δεύτερου, είτε μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Suzuki Swift 19Επιπλέον διαθέτει:
Κεντρική κονσόλα με κλίση πέντε μοιρών προς τον οδηγό
Τιμόνι σχήματος D
Εμπρός καθίσματα με βελτιστοποιημένο σχήμα
Υπερυψωμένα πλαϊνά στηρίγματα
Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2’’, τεχνολογίας TFT LCD
Ηχοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών, συμβατό με Bluetooth Smartphone Linkage
Με οθόνη αφής 7 ιντσών, και θύρα USB και SD card συμβατή με MP3/WMA/ACC
Αυτόματος κλιματισμός με πίνακα ελέγχου με οθόνη LED

Suzuki Swift 20Με νέο πάτωμα
Τώρα πατάει σε νέας γενιάς πλατφόρμα “HEARTECT” που είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση πλαισίου υψηλής. Αυτό οδήγησε στη μείωση των απαραίτητων ενισχύσεων, γεγονός που κάνει το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά, ή 120 κιλά λιγότερα από το αμάξωμα του υπάρχοντος Swift.

Με 1000άρι τούρμπο κινητήρα
Ο βενζινοκινητήρας 1.0 BOOSTERJET προσφέρει οικονομία καυσίμου και υψηλή δύναμη. Η μικρή του χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου, την ώρα που ο υπερτροφοδότης παράγει ροπή ισοδύναμη με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.700-1.800 κυβικών εκατοστών, από μόλις ένα λίτρο χωρητικότητας.

Suzuki Swift 13Και με 1200άρι DUALJET
Διατίθεται επίσης με τον βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET, αναζωογονημένο με συμπαγείς κυλίνδρους για υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και εφοδιασμένο με διαχείριση καυσαερίων με περιοριστικό σύστημα προανάφλεξης και πολλαπλό ψεκασμό, που συνδυάζεται με άλλα χαρακτηριστικά για να πετύχει βελτίωση, κατά μέσο όρο 5%, στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τον 1.2 DUALJET που χρησιμοποιείται στο υπάρχον Swift.

Suzuki Swift 14Κιβώτια ταχυτήτων
Διαθέσιμο τώρα είναι ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ειδικότερα η έκδοση που χρησιμοποιείται στον 1000άρη κινητήρα, διαθέτει ελαφρώς πιο σφιχτή αίσθηση, για ακόμα πιο σπορ οδήγηση. Επίσης διαθέσιμα είναι, ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μακρύτερη κλιμάκωση.

Suzuki Swift 15Με ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS
Το SHVS (Smart Hybrid Vehicle) χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία. Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 BOOSTERJET όσο και με τον 1.2 DUALJET κινητήρα.

Suzuki Swift 18Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
Τώρα εξοπλίζεται και με:
Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου
Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist)
Adaptive cruise control
Radar Brake Support
Hill hold control
Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP)
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT
6 SRS αερόσακοι
Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO